Je vám Česko malé? 

Chystáte se na expanzi a nemáte ještě představu o trzích, kam byste svůj produkt chtěli dostat? Nebo máte zcela konkrétní představu o cílové zemi, ale nejste si jistí právní legislativou či jak tamější zákazníci reagují na ecommerce? Německu dominuje velká citlivost na správnou gramatiku a v Polsku byste měli mít i kamennou prodejnu, jen 18 % Ukrajinců je na Instagramu a v Rumunsku byste měli mít na všechno certifikace.

Bojíte se, co všechno by se mohlo pokazit? Tak nebojte, mysleli jsme i na nejčastější fuckupy, které jsme za roky zkušeností u klientů viděli. Dozvíte se i, jaké partnery zvolit či jak probíhá expanze očima klienta – tedy vás. 

Pojďte s námi prozkoumat velkého průvodce po zahraničních trzích, jejich nástrahách a téměř nekonečných příležitostech.


Co by vám expanze mohla přinést?

Oslovení a získání nových zákazníků

Nová země = nový trh = noví zákazníci. Expanze vám poskytne příležitost oslovit zcela nové zákazníky, pro které byl váš produkt zatím nedostupný z důvodu vaší lokalizace.

Příležitosti, jak otestovat nové obchodní strategie

Každý trh si žádá přizpůsobení strategie, nebo alespoň nějaké její části. Dává tak příležitost vyzkoušet a otestovat nové kreativní nebo obchodní nápady, které by se v Česku nedaly realizovat.

Úspory z rozsahu

Ty vám mohou přinést např. lepší inzertní podmínky reklamních systémů, úspory v logistice nebo množstevní slevy od dodavatelů. Jednoduše vzato, vaše fixní náklady bude možné rozpočítat a vy ušetříte prakticky na všem.

Vykročte do (ne)známa

Máme pro vás konkrétní body, podle kterých byste měli při expanzi vašeho podnikání postupovat. Shrnuli jsme pro vás vše od redakčního systému, přes legislativu až po marketing. 

Prozkoumejte našeho průvodce:

Už máte jasno, na kterých trzích se chcete prosadit, ale pořád si nejste na 100 % jistí, že na to stačíte sami? Napište nám pro nezávaznou konzultaci. Na expanze jsme odborníci a ušijeme vám spolu vhodný postup přímo na míru.