Unikum na cestách: CJ Fashion Day 2018 v Paříži
Dne 26.4 se v Paříži konal event CJ Fashion Day zaměřený na affiliate marketing v segmentu módy jehož pořadatelem byla největší veřejná affiliate síť – CJ by Conversant. Účelem bylo především osobní setkání firem, které mají affiliate program, s tzv. publishery, kteří by se rádi do daného programu zapojili a danou značku či produkt propagovali. Eventu se účastnilo kolem 50 lidí z mnoha zemí Evropy a program zahrnoval kromě meetingů i přednášku věnovanou vývoji fashion segmentu společně s konečnou panelovou diskuzí s hlavními účastníky.
Do Paříže jsem se za Footshop, jakožto našeho největšího klienta, pro kterého spravujeme affiliate program nejen v Evropě, ale i v USA vydal já (díky díky!) v doprovodu s kolegyněmi z největší ČR a SR affiliate sítě – VivNetworks, s kterou v rámci affiliate marketingu dlouhodobě spolupracujeme a která je mimo jiné i exkluzivním partnerem CJ by Conversant pro východní Evropu.
Program začínal prvními meetingy a networkingem, trvajícím zhruba dvě hodiny a poté přišla řada na hlavní přednášku dne, které se ujal Jules Bazley zastávající pozici Vice President for Business Development v UK. Přednáška se zaměřovala především na to, jakým způsobem se změnil dnešní zákazník a jaká specifika brát v úvahu, pokud chceme provozovat úspěšný affiliate program. Mimo to však došla řeč i na obávané téma GDPR (nezapomeňte si přečíst můj článek týkající se této problematiky), pro které CJ připravil vlastní nástroj pro získání souhlasu se zpracováním osobních údajů. Více se dozvíte zde.
Po krátké pauze pak přišla panelová diskuze mezi zástupci značek a publishery, kde hlavním tématem byly aktuální trendy v affiliate marketingu a e-commerce obecně, kdy mezi nejčastěji zmiňované body patřilo zaměření na tzv. mobile social sales, personifikovaný obsah či investování do správných publisherů ve správný čas díky pokročilejším datovým analýzám. S koncem panelové diskuze přišlo poslední kolo meetingů následované již jen neformálním networkingem ve foyer budovy.
CJ Fashion Day byl určitě úžasnou příležitostí, jak osobně potkat ty publishery, s kterými byste chtěli spolupracovat, ale i ty s kterými již například spolupracujete, jelikož má pak následující komunikace úplně jiný nádech. Mimo to se člověk mohl seznámit i se zajímavými projekty jako byla například francouzská affiliate platforma Influence4you.
Pokud byste chtěli spustit vlastní affiliate program nebo se jen chcete o této problematice dozvědět víc, tak nás neváhejte kontaktovat!