Dynamic Product Ads: efektivní řešení pro váš byznys
Dynamic Product Ads (DPA) představuje reklamní platformu, která umožňuje inzerovat zboží na Facebooku a Instagramu na základě pochopení předchozího chování uživatelů. Co od ní můžete očekávat a jaké výsledky přinesl jedničce mezi sneakers e-shopy Footshopu? Čtěte dál!
Po ukončení činnosti Facebook Ad Exchange jsme se ve spolupráci s RTB House rozhodli vyzkoušet pro Footshop právě DPA kampaně. Díky jejich unikátnímu algoritmu na ohodnocení nákupního potenciálu návštěvníků jsme se mohli soustředit pouze na uživatele, kteří reálně uvažovali o nákupu daného výrobku. Jasné zadání a přesné cílení přinesly v průbehu krátké doby velice zajímavé výsledky:
Metrika | ČR | SK |
Počet impresí | 9 341 243 | 6 669 623 |
DPA konverze/celkové konverze | 2,56 % | 4,16 % |
CTR v DPA platf. (12 2016 – 02 2017) | 0,6 % | 0,78 % |
A jak se na dosažené výsledky dívají manažer RTB House Michal Drahokoupil a marketingový manažer Footshopu Antonín Havlík? Jaké zajímavosti nám kampaně odhalili? To vše najdete v naší Case study Footshop.cz – proč využít Dynamic Product Ads.
Nebojíte se experimentovat a zkoušet nové možnosti oslovení zákazníků? Chcete svůj byzyns posunut zase dál a vyzkoušet DPA? Neváhejte nás kontaktovat a my Vám s tím rádi pomůžeme!