Kontroverze v online reklamě

Zbraně, sázky, erotika aneb jaká jsou omezení

Při podnikání nastane čas, kdy je potřeba jej posunout dál. Pokud se soustředíte na výkon, online reklama je jednou z možností a rozhodně s ní nešlápnete vedle. Výsledky zapnutí kampaní můžete vidět téměř okamžitě. 

Co když si ale nejste jistí, jestli se zrovna váš produkt či služba zalíbí reklamním systémům? Nikdo se nechce ocitnout v situaci, kdy reklamu zveřejní a za chvíli mu celý účet sám systém zruší. 

Ať už jste majitel businessu nebo online specialista, na tenký led se pouštíte pokaždé, když reklamu na kontroverzní produkt zveřejníte. Napsali jsme pro vás články, ve kterých se dozvíte, na co je a není možné inzerovat.

 

 

Věděli jste například, že problém může být i spodní prádlo, pokud není vyobrazeno v souladu s pravidly platforem? Nebo že na Heurece vám doutníky bez sebemenších potíží projdou a na Zboží si s nimi ani neškrtnete? 

Ať už se rozhodnete inzerovat cokoli, mějte na paměti etický kodex a rozhodně se reklamních systémů nebojte. Když s nimi budete hrát čestnou hru, oplatí vám to tisíckrát. V případě, že vám to ale neoplácí dle vašich představ, neváhejte nás kontaktovat. My už se o jejich výkon i inzerci v souladu se zákony i pravidly postaráme.