Skip to content Skip to footer

Black Friday – Jak se připravit na předvánoční nákupní šílenství?

Černý pátek letos připadá na 24. listopad. Jedná se o marketingovou akci, která každoročně hýbe tržbami kamenných i internetových obchodů od půlnoci po Dni díkuvzdání. Obchodníci lákají na slevy a zákazníci si je rozhodně nenechají ujít. Pojďme se společně podívat na pár tipů, jak se svézt na vlně dne, který startuje předvánoční nákupní horečku!

Vytvořte v předstihu speciální kampaň ve vyhledávání, kde uživatele informujete o slevách na Černý pátek. Využijte například rozšíření o podstránku, která komunikuje slevovou akci nebo automatické odpočítávání, které je upozorní, kolik dní ještě zbývá do onoho dne. Zvýšíte tak jejich povědomí o možnostech výhodného nákupu a také své šance na zajímavé tržby.

Připravte se na to, že lidé budou nakupovat jako šílení. Pokud si vytvoříte zvláštní slevovou kampaň v obsahové síti, navyšte na ni budget a utlumte ty ostatní. Zákazníci půjdou po slevách a pokud si vyčerpáte denní rozpočet na media na neefektivních kampaních, nezbyde vám na ty slevové a lidé nakoupí jinde.

Chcete-li mířit na své stávající zákazníky, pošlete jim email. Emailingová kampaň je naprosto nejlevnější způsob, jak je informovat o nadcházejících slevách a připomenout se jim lákavou nabídkou.

Černý pátek se dá zhodnotit i zpětně. Dá se očekávat, že lidé si pořídí nové zboží, s jehož nákupem z různých důvodů otáleli. Máte obchod s elektronikou? Propagujte po skončení akce například příslušenství k mobilům a notebookům.

Ve světě má Black Friday mnohaletou tradici, nicméně i v českém prostředí nabývá v posledních letech na významu a stále více obchodníků využívá jeho potenciálu. Tak nepromeškejte tuto příležitost a připravte pro své zákazníky speciální kampaň.

Na začátek stránky