Jak vyloučit inzerci na dezinformačních webech v systému Sklik
V minulém článku jsme si ukázali, jaká jsou úskalí toho, pokud inzerujeme v obsahové síti na webech s dezinformacemi. Dnes si ukážeme praktickou ukázku, jak se tomuto inzerování na těchto plochách vyhnout.
Začneme zlehka. Prakticky si totiž ukážeme, jak vyloučit inzerci na dezinformačních webech v systému Sklik. Připravte si jen pár minut, protože je to opravdu záležitost na pár kliknutí. Raději ale i tak poskytneme návod, defaultně totiž není nijak přednastavená a je možné, že mnoho lidí o této možnosti neví.
Vždy, když vytváříte obsahovou či produktovou kampaň, je potřeba v nastavení dané kampaně zaškrtnout kouzelné tlačítko pro vyloučení na dezinformačních webech.
Mezi názvem kampaně a grafem vašeho výkonu kliknete na tlačítko nastavení.
Sjedete v nastavení dolů, kde uvidíte tuto možnost. Pokud se vaše reklamy zobrazují v obsahové síti (první checkbox) a nechcete vaši značku propagovat i na konspiračních webech, tak musíte zaškrtnout i druhý checkbox. Pak jen dáte uložit a vše je hotovo.
Pokud toto nastavení vidíte poprvé a nechcete se na dezinformačních webech zobrazovat, pak určitě projděte veškeré účty a v nastavení každé stávající produktové a obsahové kampaně to změňte. Není to totiž základní nastavení kampaně, Seznam vám dává na výběr, kde se chcete zobrazovat.
Příště si ukážeme jak tato umístění vyloučit i v Google Ads, a to už bude zase o něco složitější.