Proč potřebuji správu kampaní a nemůžu nechat hotové kampaně běžet?

Prostředí inzerce je velmi turbulentní, mění se sezóny, ceny inzerce, chování spotřebitelů, mění se samotné strategie v účtech a možnosti jejich nastavení. Reklama se může přestat zobrazovat ze dne na den a vy nebudete vědět proč. Kromě toho se mění i vaše prodeje, ceny produktů, marže, hodnoty objednávek, sortiment i skladovost. Z toho plyne, že jednou nastavené kampaně vám pravděpodobně po nějakou dobu vydrží, ale nepočítejte s jejich dlouhodobou efektivitou, případně vytěžením jejich plného potenciálu po celou dobu. 

Na všechny tyto změny je potřeba reagovat i v účtech. Proto není možné účet dlouhodobě ponechat bez správy. Stane se z toho bezcílné utrácení peněz, které pro vás bude výrazně méně efektivní než pokud se rozhodnete zaplatit si správu kampaní.

Reálné příklady toho, co v účtě může znehodnotit až pozastavit vaše kampaně:

  • zrušení typu shody klíčových slov – vaše reklamy se přestanou zobrazovat
  • zrušení typu textové reklamy – vaše reklamy se přestanou zobrazovat
  • ověření identity v účtě – váš účet může být zablokovaný
  • zpřísnění zásad inzerce – při opakovaném porušení pravidel může být váš účet zablokovaný
  • legislativní změny ve sběru dat – ztráta dat, snížení efektivity kampaní
  • programátorské změny a výpadek konverzí – vaše automatické strategie přestanou úplně fungovat
  • výpadek platební metody – rozhodí automatické strategie
  • změna cílové URL bez zamítnutí reklamy – reklama povede na nefunkční stránku
  • zamítnutí produktů ve feedu – kontinuální pokles inzerce

Tyto změny byste pravděpodobně nepodchytili včas, ale PPC specialista je na ně připravený. Zároveň ví, jak řešit další problémy, které se během správy mohou naskytnout, tudíž šetří nejen váš čas, ale i peníze, které byste jinak mohli investovat do nefunkčních či neefektivních kampaní.