Šablonový přístup ke grafikám

Grafické bannery v inzerci jsou jednou z kreativních možností, jak upoutat potenciální zákazníky na první pohled a přimět je k vámi zvolené konverzi, ať už je to proklik na web, nákup, nebo třeba zvýšení povědomí brandu. Pokud inzerujete často a chcete ušetřit čas i nějaké peníze, vytvořte si šablonové grafiky, které můžete využít i při dalších inzercích.

Co jsou šablonové grafiky?
Šablonové grafiky jsou vytvořeny tak, aby se mohly používat dlouhodobě. Zjednodušeně řečeno zůstane pevný základ, a vy si tak můžete měnit jen obsah v podobě obrázků, fotek, claimů, CTA a dalších prvků.
Je to jednoduché, rychlé a výhodné řešení.

Výhody šablonových grafik:
– ušetříte čas
– snadno zapamatovatelné (lidé již budou vědět, že jsou bannery od vás)
– ušetříte peníze

Na co byste měli u tvoření šablon myslet?
Flexibilita – bannery by měly fungovat i s dalšími podklady, které budete v budoucnu měnit (fotografie, obrázky, claimy a další prvky)
Aktualita – pokud měníte vzhled webových stránek, je potřeba upravit dané šablony, které budou s webem rezonovat
– Druh – akční, klasické, představení novinek, pozvánky

Ačkoliv vám šablony ušetří spoustu času a peněz, tak jako u většiny věcí nemusí být pro každého výhodné. Například pokud inzerujete jen občas, pokaždé používáte jiný vizuál nebo druh a víte, že už je po druhé nepoužijete, nemá cenu si tyto šablony připravovat.

V naší agentuře se nám šablonové řešení osvědčilo převážně právě díky ušetřenému času. Nemusíme tak naše klienty zatěžovat častými požadavky na grafiky, ale stačí jen jednorázové hodiny pro vytvoření návrhu, který se po schválení může pravidelně používat, rychle, bez čekání.