O FOOTSHOPU
Footshop je 100% koncentrát lásky k sneakers. I proto se nám společně podařilo prorazit na českém a slovenském trhu a postupně expandovat do celé Evropy. To, co začalo v roce 2012 jako pokus postavit si vlastní agenturní e-shop, přerostlo původní myšlenku, a o několik let později se Footshop řadí mezi nejrychleji rostoucí hráče v oblasti lifestyle sneakers a street fashion v Evropě.
PŘEHLED OTEVŘENÝCH TRHŮ
CÍLE VSTUPU NA NOVÝ TRH
JAK JSME POSTUPOVALI
01| VÝBĚR VHODNÉHO TRHU
Analýza interních dat a využití volně dostupných nástrojů pro analýzu online dat, jako např. Google Global Market Finder, Google Trend nebo Google Consumer Barometer apod.
02| SBĚR INFORMACÍ
Ty potřebujeme nejen pro lepší poznání nákupního chování zákazníků, ale také místních legislativních podmínek, oblíbených dopravců, platebních metod a konkurence.
03| STANOVENÍ CÍLŮ VSTUPU NA ZAHRANIČNÍ TRH
Velká očekávaní přináší velká zklamání, proto se snažíme držet se při zemi a vycházet ze získaných dat o daném trhu.
04| WEBOVÁ PREZENTACE
Ve spolupráci s rodilým mluvčím připravujeme analýzu klíčových slov a zabezpečíme co nejlepší překlad jednotlivých částí webu. Stejně tak myslíme na customer care.
05| PŘIPRAVA MARKETINGOVÉ STRATEGIE A PLÁNU
Při plánování zohledňujeme fáze vstupu, ve které se e-shop právě nachází. V úvodu hraje důležitou roli zejména výkonnostní marketing, který postupem času plynule přechází do podpory brandu.
06| SPUŠTĚNÍ VÝKONNOSTNÍCH MARKETINGOVÝCH KANÁLŮ
Než začneme, je důležité mít v pořádku datovou analytiku. Až poté spouštíme výkonnostní PPC kampaně, inzerci na zbožových srovnávačích, affiliate marketing a další výkonnostní kanály.
VÝSLEDKY EXPANZE
EXPANZE DO ZAHRANIČÍ V ČÍSLECH
EXPANZE NA VÝCHOD V ČÍSLECH
REFERENCE
“Unikum pri nás stálo už od samého začiatku. Bez ich pomoci by sme sa nikdy nedostali tam, kde sme. Nie len v Českej republike a na Slovensku, no aj v zahraničí. Vrelo doporučujem všetkým, ktorí potrebujú dostať svoj business do správnych otáčok.”
Peter Hajduček CEO
Footshop