KDO JE HIGARDEN?
Dodavatel zahradnických a elektro potřeb pro indoor pěstování, který prodává široký sortiment hnojiv, substrátů, osvětlení a dalších potřeb pro všechny growery.
O SPOLUPRÁCI
S Vaškem, majitelem Higarden, už se nějaký ten pátek známe. Když před 2 lety odkoupil Higarden.cz, hned zvedl telefon a zavolal nám. Slovo dalo slovo a od té doby to spolu táhnem. Máme přátelský vztah a jednání spolu řešíme na wellness nebo třeba ve sklípku.
Od zahájení spolupráce klientovi zajišťujeme kompletní online marketingovou strategii:
1 / PPC reklama v reklamních systémech Google Ads, Sklik, Bing a Facebook.
2 / Optimalizujeme a rozvíjíme web z pohledu SEO a UX.
3 / Spravujeme inzerci na zbožových srovnávačích.
4 / Konzultujeme obsah na sociálních sítích.
UKÁZKY NAŠÍ PRÁCE
Důraz na SEO
GRAF VÝVOJE NÁVŠTĚVNOSTI Z ORGANICKÉHO VYHLEDÁVÁNÍ:
Práce se zbožovými srovnávači
V rámci vstupní analýzy jednotlivých zbožových srovnávačů jsme odhalili řadu nedostatků, z nichž nejpodstatnější byly:
1 / Bidding na úrovni kategorií při 80 % nespárovaných produktů.
2 / Agresivní biddingová strategie na sběr návštěvníků (ne zákazníků) způsobující nízký konverzní poměr a nedostatečnou efektivnost. Zbožové srovnávače často byly jako asistující zdroj pro PPC kampaně, což způsobilo zvýšené náklady na média.
NÁRÚST TRŽEB:
NÁRÚST KONVERZNÍHO POMĚRU:
Testování nejvhodnějších strategií v Google Shopping kampaních
ZAJÍMAVÁ ČÍSLA
Během dvou let se toho dá stihnout mnoho, nám se podařilo ve spolupráci s klientem dosáhnout:
REFERENCE
“S Unikum spolupracuji už několik let. Vždy pružně reagují na požadavky a přicházejí s novými možnostmi online reklamy tak, aby byl náš obchod vždy před ostatními, a proto s nimi budu spolupracovat i nadále.”
Václav Váňa, CEO