O SUSHI TIME

Sushi Time je rychle rostoucí lídr českého trhu fast-casual stravování inspirovaného asijskou kuchyní. V současnosti v bistrech obslouží okolo 35 tisíc zákazníků měsíčně, a jen v Praze provede 13 tisíc rozvážek měsíčně. Sushi Time byl první společností na trhu, která byla postavena výhradně na rozvozu sushi a asijské kuchyně, s kompletní vlastní infrastrukturou (e-shop, dispečink, výroba, rozvoz), a také jako první začal otevírat sushi bistra na principu fast-casual konceptu (kvalita, rychlost, cena a prostředí).

O SPOLUPRÁCI

Spolupráce začala v listopadu 2011. Pod našimi křídly máme full online marketingovou správu kampaní. U klienta se staráme jak o český, tak i slovenský trh a další projekty.

O CO SE STARÁME?

UKÁZKA A VÝSLEDKY NAŠÍ SPOLUPRÁCE


Od newsletteru po ekologickou vzpouru #GREATFOODGREENER

E-mailing patří mezi jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Dokáže významně napomáhat ke zvýšení tržeb, ale i budovat vztah se zákazníky, nebo získat cenný zákaznický feedback. V případě Sushi Time nás zajímala spokojenost zákazníků. Cílem bylo získat feedback na celkový průběh objednávky od výběru, přes objednání až po doručení. Výsledkem byla řada cenných podnětů – chování kurýrů, chybějící jídlo v nabídce, tipy na nové menu, a hlavně poukázání na neekologický způsob balení objednávek. Což přivedlo Sushi Time k reakci.

1 / Svlékli jsme sojovku! Udělali jsme další krok a pokračujeme v naší snaze o redukci používání plastů. Odstranili jsme “ obal “ na sojovku.

2 / Určitě Tvé pozornosti neuniklo, že jsme se před nedávnem rozloučili s plastovýmui taškami a nahradili je biodegradovatelnými.

3 / Do našich sushi setů už nevkládame „trávu“, která dosud oddělovala sushi od zázvoru a wasabi.

Automatický skript – bidování podle hodin

U Sushi Time hraje obrovskou roli, jestli je 10:00 nebo 15:00. Proto jsme využili automatický skript, který na základě historických dat o konverzním poměru na úrovni kampaní, času a dnů v týdnů přepočítává ideální výši CPC tak, abychom intenzivněji inzerovali v čase, kdy je zvýšená poptávka nebo klient potřebuje posílit objednávky.

Kreativa na sociálních sítích

Se Sushi Time jsme pro sociální sítě vybrali cestu hraní si s kreativou. Využili jsme formáty carousel, které na sebe navazují, a potenciálního zákazníka vedou k proklikání celé kreativy. Při představování nových menu, kdy nám jde o to, aby zákazník poznal nabídku, se nám tato barevná a hravá kreativa osvědčila.

ZAJÍMAVÁ ČÍSLA:

Se Sushi Time jsme začínali v době, kdy měli již silnou pozici na trhu a prostor pro růst byl omezený. Přesto se nám podařilo společnými silami dosáhnout zajímavých úspěchů.

REFERENCE


“Za 8 rokov spolupráce sme niekoľkokrát znásobili naše predaje v online priestore, čomu vďačíme najmä špecialistom z agentúry Unikum. V rámci doterajšej spolupráce nepretržite prichádzajú s novými nápadmi a ideami ako zefektívniť naše aktivity v online priestore. Pomáhajú nám pri každodenných úkonoch a zároveň aktívne vstupujú do formovania našej stratégie budúcich období. Oceňujeme ich priateľský a veľmi pružný prístup a vnímame ich takmer ako našich interných spolupracovníkov. “


JUDr. Tomáš Hozlár
jednatel Sushi Time