KDO JE BUTLERS?
Butlers je původem německá rodinná firma, jež vznikla už v roku 1829 se zaměřením na nádobí a domácí spotřebiče, a v součastnosti má ve světě více než 150 prodejen. V České republice je zastoupen kamennými pobočkami v obchodních centrech, a to v pražském Atriu Flora, Centru Chodov a v brněnské Galerii Vaňkovka. Jejich koncept umožňuje široký výběr nadčasového nábytku a stylových dekorací, díky kterým vylepšujeme své příbytky pro příjemněji trávené chvilky volna.
O SPOLUPRÁCI
Naše vzájemná spolupráce je na velmi přátelské úrovni a i díky ní jsme ze strany Butlers dále doporučování. Parťáci jsme od dubna 2014 a pořádáme pravidelná setkání, na kterých konzultujeme dosavadní výsledky a rovnou i návrhy nových řešení pro další rozvoj jejich podnikání.
OD ZAČÁTKU NAŠÍ SPOLUPRÁCE SE PRAVIDELNĚ STARÁME O VÍCERO MARKETINGOVÝCH AKTIVIT:
VÁNOČNÍ KAMPAŇ NA FACEBOOKU
V roce 2017 jsme v období 12.11. – 22.12. uskutečnili vánoční bannerovou kampaň založenou na přepracovaném remarketingovém cílení návštěvníků webu. Namísto všeobecného cílení na kategorii Vánoce jsme tentokrát využili cílení na vánoční podkategorie. Pro jednotlivé podkategorie jsme následně vytvořili samostatné bannery, které se zobrazovaly návštěvníkům z vytvořených remarketingových seznamů.
A JAKÉ BYLY VÝSLEDKY TÉTO KAMPANĚ?
Tento typ vánoční kampaně nám tak díky přepracované grafice bannerů a změně standardního cílení přinesl z displejových kampané skvělé výsledky.
PRÁCE S AFFILIATE PARTNERY
V affiliate marketingu úspěšně spolupracujeme s velkými partnery, jako jsou třeba Inhaus.cz a Interiéry.cz, kteří přinášejí veliké množství inspirace pro útulnější bydlení. Už několik let společně připravujeme tematické kampaně, jako jsou např. Pestré Velikonoce, Hravé léto na zahradě, Pohodové Vánoce a mnohé jiné. Kombinace silného copy a inspirativních fotek tak přináší meziroční navýšení tržeb affiliate marketingu o 25-30 %.
OPTIMALIZACE BIDDINGOVÉ STRATEGIE NA FAVI
Účet Favi jsme přebírali do naší správy v září 2016 a již po prvním měsíci jsme znásobili meziměsíční tržby téměř o 72 %. Klíčem k úspěchu byla změna přístupu k celkové biddingové strategie, která se soustředila jen an úrovně kategorií. Roztříděním produktů do více segmentů a použitím vhodných biddingových strategií se nám podařilo zefektivnit a zvýšit celkový výkon kampaní o víc jak 40 %, který meziročně stále roste o 10-15 %.
JAK NAŠE DLOUHOLETÁ PRÁCE VYPADÁ V KŘIVKÁCH GOOGLE ANALYTICS?
ZAJÍMAVÁ ČÍSLA
Dlouhé roky spolupráce s sebou přinášely mnohé změny, jak to už ve vztazích bývá. Na co jsme však za 3 roky spolupráce nejvíce hrdí?
REFERENCE
„Se společností Unikum spolupracujeme od založení našeho e-shopu v roku 2014. Přestože obě společnosti, jak ta naše, tak Unikum, se za ty roky výrazně proměnily, spolupráce je stále efektivní jako na začátku. Oceňuji především jejich flexibilitu a proaktivní přístup ke správě našeho online marketingu s ohledem na potřeby naší firmy. Neméně důležitý je i osobní rozměr spolupráce, který byl vždy v případě Unikum na výbornou. Každoročně náš e-shop s Unikum roste o desítky procent a věřím, že tomu tak bude i nadále.
Jan Suchánek
výkonný ředitel Butlers