KDO JE FORBES?

Forbes je mezi světovými magazíny nositelem důvěry a prestiže. Díky zkušenému vedení Petra Šimůnka se můžeme každý měsíc od roku 2011 těšit na nové vydání i u nás v Česku.

Forbes přestavuje úspěch, inspiraci a řádnou dávku motivace. Příběhy lidí, kteří i přes překážky a chyby, jichž se při podnikání dopustili, dokázali vybudovat prosperující společnosti. Samozřejmostí jsou žebříčky nejúspěšnějších lidí a společností v Česku a ve světě.

O SPOLUPRÁCI

Partnerství se zrodilo v květnu roku 2016. Bezproblémová spolupráce mezi námi vytvořila přátelský vztah, který dokonce vedl až ke krátkodobému sdílení kancelářských prostor (než jsme potřebovali větší).

Mimo klasických reportovacích schůzek nás naše nadstandardní vztahy přivádějí na různé společné akce a eventy (třeba u dobrého vína), kde v přátelském duchu probíráme nové možnosti a nápady. Díky spokojenosti českého Forbes byla naše aktivita rozšířena i o správu Forbes.sk.

O CO SE STARÁME?

Dbáme na komplexní řízení online marketingové strategie, posílení čtenosti magazínu a kontinuální růst počtu předplatitelů. Každým číslem se zabýváme individuálně a podle jeho obsahu upravujeme cílení a typy kampaní. Reagujeme na aktuální potřeby klienta a tomu přizpůsobujeme marketingové kanály a rozsah naší spolupráce.

ZVÝŠENÍ ČTENOSTI MAGAZÍNU

Přáním Forbes bylo podpořit a oživit čtenost online i offline magazínu. Tomu bylo nutné upravit výkonnostní strategie na posílení brandu prostřednictvím nevýkonnostních marketingových kanálů a kampaní.

A JAK TO DOPADLO?

VÁNOCE 2017

Vánoce jsou nejdůležitějším obdobím pro většinu e-commerce subjektů, a to platí i pro Forbes. Soustředíme se na podporu prodeje předplatného jako dárku (www.daruj.forbes.cz) prostřednictvím vhodných marketingových kanálů, včetně možnosti nákupu na poslední chvíli.

JAK SE NÁM PODAŘILY POSLEDNÍ VÁNOCE?

VIDEOREKLAMA

S Forbes klademe na video a obsah značný důraz, ať už při propagaci nového čísla, speciálů nebo eventů. Díky propagaci videa pravidelně získávají tisíce až desetitisíce zhlédnutí a interakcí, které podporují offline prodej a získávání nových předplatitelů. Stejnou strategii uplatňujeme i pro slovenský Forbes, kde se snažíme navázat na úspěch českého YouTube kanálu.

FACEBOOK CANVAS

Rozhovor s Jaromírem Jágrem byl velkým lákadlem pro každého hrdého Čecha. Kdy jindy si vyzkoušet netradiční formu propagace nového čísla? Proto jsme přišli s Canvas, který byl zajímavým formátem cíleným na uživatele trávící většinu svého volného času na mobilním telefonu. Samotný návrh pocházel od nás, příprava a realizace byla již v rukou klienta, který s námi naplno spolupracoval i při následné propagaci.

PROPAGACE NOVÉHO ČÍSLA S JAROMÍREM JÁGREM

REFERENCE

„S agentúrou Unikum spolupracujeme od roku 2017. Komunikácia s online špecialistami agentúry je počas celej spolupráce veľmi príjemná! Oceňujeme najmä ich priateľský prístup a profesionálne rady, ktorými optimalizujú naše kampane a posúvajú ich k lepšej efektívnosti. Tím Unikum nám pomáha rásť a lepšie uchopiť potenciál v online marketingu. Ďakujeme! :)“

Mária Čechová
manažer předplatného a prodeje

„Spoluprácu so spoločnosťou Unikum hodnotím ako veľmi prínosnú pre celé vydavateľstvo. Na naše požiadavky reagujú pohotovo, sú v každodennom nasadení a pripravení riešiť rôznorodé zadania.“

Barbora Kročková
výkonná ředitelka Forbes Česko