Říká se, že čas je to nejcennější, co máme. S tím jde v ruku v ruce druhé pořekadlo, že čas jsou peníze. Začátek spolupráce s agenturou, kdy je nezbytné vše na řádnou propagaci a reklamu nachystat, může být oříšek, který se projeví v nutných jednorázových činnostech, a tedy ve vyšších časových i finančních výdajích. Což si dobře uvědomujeme a jelikož si zakládáme na efektivitě, máme proto pár tipů, jak při navázání spolupráce ušetřit!
Založení účtů na straně klienta nemusí být takový strašák, jak se na první pohled může zdát. Na všechno máme nachystané podrobné návody a kdyby cokoliv, jsme po ruce a připraveni vám se vším pomoci. Ale je to právě vaše proaktivita při rozjezdu, co nám ušetří čas na projektu, který tak můžeme věnovat činnostem, které vám budou generovat přímé zisky.
Účty budou už navždy vaše
Zmínit musíme ještě jednu nespornou výhodu, kterou je to, že pokud si účty založíte sami a nám nasdílíte plné přístupy, vyhnete se situaci, kdy byste o ně přišli. Zkrátka se k nim vždy dostanete, i v případě, že naše vzájemná spolupráce skončí. Oceníte to nejen vy, ale i subjekt, který se vám o kampaně bude starat v budoucnu. V minulosti jsme museli řešit problémy s klienty, kteří ke svým reklamním účtům nemají přístup, protože je zakládaly předchozí agentury nebo freelanceři. Ti buď nepřenesli vlastnictví nebo se třeba rozešli ve zlém a přístupy odmítají nasdílet. V některých případech jsme problém dokázali vyřešit, někdy jsme museli vše zakládat od začátku, a tedy jsme neměli přístup k datům ani statistikám. A to není zcela ideální.
Teď už ale zpátky k počátečnímu procesu: jak to celé tedy probíhá? Detailně se o tom ještě určitě rozepíšeme, ve zkratce je náš postup jednoduchý: po úvodní konzultaci vám nachystáme strategii přímo na míru vašemu projektu a doporučíme vhodné kanály, kterým bychom se v rámci inzerce věnovali. Následně vám pošleme seznam kroků, které je nezbytné projít. Co takový seznam může obecně obsahovat, najdete níže.

Při spuštění inzerce je nezbytné:
Založení Google Ads účtu
- zadání fakturačních údajů
- nastavení přístupu pro agenturu
Založení Sklik účtu
- vytvoření Seznam peněženky a nastavení plateb
- nastavení přístupu pro agenturu
Google Merchant Center (založení účtu a základní nastavení)
- založení účtu https://merchants.google.com/
- nastavení údajů o firmě
- propojení s účtem Google Ads
- nastavení přístupu pro agenturu
- o následné ověření domény, vložení feedů a další pokročilejší aktivity se postaráme již my ????
Založení Business manageru
- vytvoření stránky na Facebooku, případně i profilu na Instagramu
- založení Business manageru
- vytvoření účtu pro reklamu
- vytvoření pixelu a jeho následné vložení na web
- ověření domény a nastavení konverzních událostí
- přidání agentury jakožto partnerů
Založení jednotlivých zbožových srovnávačů dle dohody
Proces zakládání účtů na straně klienta není ale vhodný jen pro úsporu času a peněz, ale také pro základní seznámení se s používanými systémy, jejichž výkon budeme vyhodnocovat. Lépe tak porozumíte, o co tam vlastně jde, seznámíte se s reklamním prostředím a snáz se budete orientovat ve všem, co vzájemná spolupráce přinese ????