KDO JE ELEKTROPOWER?
Přední český výrobce dostupných elektrických skútrů, koloběžek a tříkolek se sídlem v Třeboni. Po českých silnicích jezdí již tisíce jejich strojů, ale úspěšně se prodávají také v Rakousku a Německu. Pro zákazníky mají k dispozici i moderní servisní centrum, které se postará o kompletní záruční i pozáruční servis. Profesionální technici, tisíce náhradních dílů a baterií, specializované nástroje na kontrolu, diagnostiku a repasi baterií jsou připraveny pro stroje zákazníků a jejich 100% funkčnost, kteří si díky tomu mohou naplno užívat tichou jízdu bez námahy za minimální provozní náklady.
O SPOLUPRÁCI
Spolupráce probíhá na příjemné a přátelské úrovni a to od roku 2019. Zde je krásně vidět, jak internet hýbe světem. Skvělých výsledků jsme společně dosáhli i bez toho, abychom se kdy viděli osobně. Na spolupráci si vážíme toho, že klient bere vážně naše doporučení a ihned je zapracovává. Nechají si zkrátka poradit a na výsledcích je to vidět.
01| Čarujeme s PPC reklamou přes Google Ads, Sklik a Facebook
02|Spravujeme inzerci na zbožových srovnávačích
03| Optimalizujeme a rozvíjíme web z pohledu SEO a UX
04| Konzultujeme obsah na sociálních sítích
05| Pravidelně s klientem hledáme cesty, jak zlepšovat výsledky
UKÁZKY NAŠÍ PRÁCE
1/ Síla konstruktivního feedbacku
Ten umí to a ten zas tohle. My se vyznáme v online marketingu, vy jste experti na svůj obor. Když to dáme společně dohromady a potáhneme za jeden provaz, přivedeme spoustu platících zákazníků. K tomu je ale důležitá vzájemná komunikace a nebát se dávat zpětnou vazbu.
Klient si nechal vytvořit animované reklamní video a společně s animátory dali dohromady storyboard a text.
Jak na vás reklama působí? Cítíte na konci ten správný call to action (nejvzácnější bod videa, kdy je potřeba uživatele popostrčit k akci)? Byly tam pojmenovány ty nejzásadnější výhody výrobku, které zákazník pocítí, a které by ho mohly ke koupi přesvědčit? Byl tam dostatečně zdůrazněn brand, aby si ho zákazníci zapamatovali? Nebo máte pocit, že hlavní sdělení celého videa by bylo, že mají 15 let zkušeností?
Dali jsme klientovi konstruktivní feedback, společně vymysleli nový text a nechali video předělat. Posuďte sami
2/ Pozor na okrajové marketingové kanály
Jeden by řekl: “Je to dražší produkt, v Česku nemá moc konkurenci. Hlavní je PPC reklama přes Google. Nemá cenu se zaměřovat na menší kanály!” To ale není náš styl. Někdy lze totiž vykopat poklad i tam, kde by ho nikdo nečekal. “Zbožáky? S čím by se asi tak srovnávali?”
Někdy stačí produkty dobře napárovat a zalistovat do kategorií, a rázem máte kanál s velice efektivě využitými náklady. Mrkněte na výsledky:
ZBOŽOVÉ SROVNÁVAČE:
(za období 01-08/2020)
last-click tržby > 1,2 mil. Kč
asistované tržby > 2 mil. Kč
last-click PNO: 2,60 %
“Kdo je dneska ještě na Facebooku? Možná tak moje máma. A reklama tam nikdy nevychází v číslech…”
No…pokud je cílovka vaše máma, která kupuje skútr jejímu tátovi, nemusít to být vůbec trefa vedle…
FACEBOOK ADS:
(za období 01-08/2020)
last-click tržby > 700 tis. Kč
asistované tržby > 800 tis. Kč
last-click PNO: 6,11 %
Na elektropower.cz naleznete elektrické skútry, kolobežky i čtyřkolky.
3/ Nešetřete na akvizičních kampaních
Můžete mít sebelepší produkt, ale když se o něm nikdo nedozví, těžko ho prodáte. K růstu je prostě třeba investovat i do akvizičních kampaní, jinak váš byznys začne stagnovat.
Chtěli jsme se do toho pustit co nejdříve, a protože klient neměl v danou chvíli vhodné fotky, rozhodli jsme se improvizovat a využili jsme volně dostupných materiálů z fotobanky, které by dokreslovaly námi připravené claimy, které komunikovaly přednosti produktu.
CHTĚLI JSME SE ZAMĚŘIT NA 3 ASPEKTY:
01| pocit volnosti a vítr ve vlasech
02|úsporná stránka elektroskútrů a pozitivní ekologický dopad
03| odpadnutí nutnosti jízdy přeplněným MHD v době koronakrize
Samozřejmostí bylo pečlivé zacílení (například Green living & TV lovers – zeleně smýšlející lidé, kteří se rádi válí u televize) a následné navazující remarketování již oslovených publik.
JAK TO CELÉ DOPADLO?
Cílem na 2020 byl nárůst o 30 % a držet stanovenou efektivnost (hlídat náklady). V jednu chvíli byl klient téměř vyprodaný a čekal na dodávku komponentů ze zahraničí, aby mohli stavět další stroje. Níže jsou čísla, jak jsme si vedli za prvních 8 měsíců tohoto roku ve srovnání s předchozím rokem, kdy jsme ještě nespolupracovali:
REFERENCE
“Skvělá komunikace, team lidí kteří moc dobře vědí co dělají. Rapidní nárůst obratu, skvělá domluva, nové nápady, ochota hledat alternativní přístup, pokud zrovna něco nejde z naší strany udělat. Domluva platí a nastavených pravidel se striktně drží. Mohu jen doporučit.”
Ing. BcA. Ondřej Zuzaňák, MBA
Jednatel společnosti