Ondřej Götthans / Online Marketing

6 minut čtení
24.2.2020

24 tipů, jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a konverzní poměr

24 tipů, jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a konverzní poměr Co je vaším cílem v letošním roce? Že by zvýšení tržeb, ziskovost...
Veronika Kurucová / Online Marketing

6 minut čtení
10.2.2020

Expanze e-shopu na maďarský trh

Expanze e-shopu na maďarský trh Chystáte se se svým e-shopem expandovat do Maďarska? Pojďme se společně podívat na nejdůležitější fa...
Pavla Mikolášková / Online Marketing

3 minut čtení
4.2.2020

#ceskojenammale

Je vám Česko malé?  Chystáte se na expanzi a nemáte ještě představu o trzích, kam byste svůj produkt chtěli dostat? Nebo máte z...
Martin Dobeš / Online Marketing

11 minut čtení
4.2.2020

Jak (ne)úspěšně (ne)expandovat

Jak (ne)úspěšně (ne)expandovat Během posledních několika let jsem byl přítomný celé řadě expanzí, úspěšných i neúspěšných, a stál js...
Ondřej Götthans / Online Marketing

7 minut čtení
4.2.2020

10 nejčastějších chyb při expanzi

10 nejčastějších chyb při expanzi Je vám Česko malé? Gratuluji! Jste však připraveni uspět i na jiných trzích, aniž byste se finančn...
Petr Gyüre / Online Marketing

7 minut čtení
4.2.2020

Expanze e-shopu na polský trh

Expanze e-shopu na polský trh Jelikož se expanzí na zahraniční trhy zabývá stále více českých eshopů, ať už za účelem rozšíření akti...