Marketing na dvou kolech
Case Study
Spolupráce s Masterburger
Case Study
Partnerství s Forbes
Case Study
Spolupráce s Butlers
Case Study
Spolupráce s Footshop
Case Study
Pálivý eshop WOCH
Case Study
Partnerství s Higarden
Case Study
Spolupráce se SushiTime
Case Study
Akvizice nových zaměstnanců
Case Study
Na nové Case Study intenzivně pracujeme

Spokojení klienti

Reference

PR / Napsali o nás

10 rad, jak nakopnout e-commerce v době krize


"Chování cílové skupiny se bude měnit. A tím i komunikační nebo celá marketingová strategie e-shopů,” komentuje vliv energetické krize, rost...

Štyri piliere úspešnej marketingovej stratégie počas krízy


Aj v neľahkej hospodárskej situácii existujú firmy a značky, ktorým sa darí. Ondřej Götthans, CEO marketingovej agentúry Unikum, za ich úspe...

„Nepotřebujeme tomu rozumět, na to máme přece agenturu“ | Forbes.cz


Za 9 let existence online agentury Unikum jsme toho s našimi klienty zažili už hodně. Často dělají základní chyby, kterým se dá předejít. T...

Case study Footshop.cz – proč používat Dynamic Product Ads | Tyinternety.cz


Footshop, obchod prodávající limitované série tenisek, se na českém trhu již zabydlel. Od doby spuštění okolo něj vznikla rozsáhlá komunita...

Jakým nejčastějším chybám se vyhnout v prostředí online podnikání | Forbes.sk


Denně se střetáváme s příklady úspěšných byznysů. Co však vidíme méně, jsou destíky ambiciózních projektů, které se nevydaří. Ve slovens...

Práce pro klienta s velkým objemem nabídky – online rozhovor | Mergado


Práce na zbožových srovnávačích pro klienta s velkým objemem produktové nabídky nemusí bý strašákem, ale hezkým dobrodružstvím. Poslechněte ...

ZAUJALI JSME VÁS?

Pojďme si s námi dát dobrou kávu a probrat, jak váš marketing můžeme nakopnout. Nebojíme se žádných výzev do všeho jdeme s vervou a rozhodně nekoušeme.