

WORLD OF CHILLI ⁄ SVĚT CHILLI PAPRIČEK Z ČESKÉ REPUBLIKY
MIGRACE Z OPEN-SOURCE SYSTÉMU ANEB PÁLIVÉ DOBRODRUŽSTVÍ SE SHOPTETEM

JAK TO CELÉ ZAČALO
Koncept World of Chilli se nám už od začátku naší spolupráce, v srpnu 2018, moc líbil. Nevšední produkt a zajímavý příběh kolem něj nás o to víc motivoval a stal se výzvou pro všechny naše specialisty.
Na začátku naší spolupráce bylo hlavním cílem podpořit ne tak známý brand, proto byla podpora pomocí PPC kampaní naší první volbou. Při snaze o rozšiřování marketingových aktivit jsme však brzy narazili na problémy spojené s redakčním systémem Joomla, na kterém byl e-shop postaven. Jednoduché nastavení marketingového měření, příprava XML feedů pro shoppingové nebo socials kampaně, export databáze emailů do mailingu, nebo úprava vzhledu košíku prostě nebyla bez pomoci programátora možná.

Z WEBOVÉ JOOMLY POD E-SHOPOVÝ SHOPTET
ZÁKLADEM ÚSPĚŠNÉHO ONLINE MARKETINGU JE DOBŘE FUNGUJÍCÍ WEB, A TO JAK Z TECHNICKÉHO, TAK Z OBSAHOVÉHO HLEDISKA.

Limity open-source systémů pro e-shopy

SBĚR POŽADAVKŮ PRO NOVÉ ŘEŠENÍ

TÝMOVÁ PRÁCE JAKO ZÁKLAD ÚSPĚCHU

SPUŠTĚNÍ E-SHOPU A PRVNÍ VÝSLEDKY
V NAŠEM PŘÍPADĚ, KDY SE JEDNALO O PŘESUN UŽ EXISTUJÍCÍHO WEBU NA NOVÉ ŘEŠENÍ, JSME SI STANOVILI TŘI ZÁKLADNÍ CÍLE:

UŽ V PRVNÍM TÝDNU JSME S NOVÝM E-SHOPEM ZAZNAMENALI:

LADĚNÍ A DALŠÍ OPTIMALIZACE E-SHOPU
