Marketing je klíč k úspěchu. A platí to i tehdy, kdy ve vašem byznysu nefiguruje e-shop. I v takovém případě je totiž na místě uvažovat, jak za pomocí reklamy můžete svůj růst podpořit. Za více než dekádu, kdy se online marketingem zabýváme, jsme pomohli klientům, kteří nabízí služby, poradenství nebo pořádají akce a eventy.
A jak konkrétně našim klientům pomáháme a jak můžeme pomoci vám?

Je nám ale jasné, že se nikdy nekupuje zajíc v pytli a ohledně toho nejlépe mluví výsledky, takže:
Podpora přímého sales prodeje
Náš klient Marwin.help nabízí IT asistenci pro podnikatele a malé firmy tak, aby se jim dostalo profesionální péče ve chvíli, kdy potřebují vydělávat a ne řešit technické problémy. Hlavní náplní je tedy proces oslovení přímých zákazníků, především směrem B2B. My jsme v tomto směru spustili brandové kampaně na sociálních sítích, Google a Youtube, které mají zvýšit povědomí o službě v přímém sales procesu. Což se nám daří. V okamžiku oslovení zákazníků naším klientem je naprostá většina se službou seznámena a náš klient tak může přejít rovnou k sales procesu. Šetří čas, zvyšuje úspěšnost prodejů, a to jen díky kampaním v online prostoru.
Eventy, čtenost, návštěvnost na webu
Forbes zcela jistě nemusíme představovat. Naším klientem je již od roku 2017. Tedy, ten slovenský. S českým jsme navázali spolupráci ještě rok před tím. Forbes není úplně tradiční klient, což se promítá i do kampaní, které spravujeme. Staráme se například o prodej předplatného, knížek či diářů. Ač se může zdát, že to je princip e-shopu, v případě periodik je to obtížnější a je potřeba odlišné strategie než u jiných produktů. Velký důraz zároveň klademe na obsah a kreativy, například Instant experience, který jsme na sociálních sítích propagovali na konci loňského roku, měl u uživatelů obrovský ohlas.
Dále pracujeme na zvyšování čtenosti jak online, tak offline magazínu. Kromě této podpory se zaměřujeme na eventy. Před pandemií se jednalo o offline eventy, s nástupem koronaviru se vše přesunulo do online prostoru. Ať tak či onak, my pomocí kampaní propagujeme jak prodej lístků, tak zvyšujeme návštěvnost a rozšiřujeme povědomí o akcích a tématech, která jsou s nimi spojená.
Sběr kontaktů pro přímé oslovení zákazníků
Jake&James je klient, který především firmám poskytuje služby za účelem usnadnění podnikání. Společnosti tedy mohou využít například možností virtuálního sídla či vedení účetnictví. Své služby ale nabízí i fyzickým osobám, a to například těm, které potřebují virtuální trvalé bydliště kvůli spádovosti školek a škol. Právě za tímto účelem jsme spustili kampaně na sběr kontaktů, díky nimž má klient k dispozici e-mailové adresy (lze získat i telefonní čísla a další) a může přímo oslovovat jednotlivce s nabídkou každému na míru.

Online marketing je pro všechny
Co z toho plyne? Online marketing je pro všechny. Přesně tak, i ve chvíli, kdy se nesoustředíte na prodej produktů přes e-shopové platformy vám můžeme pomoci. Brandové aktivity jsou totiž velmi důležité a často jsou základem výkonnostních kampaní. O tom ale zas někdy příště.