Veronika Šulcová / Online Marketing

3 minut čtení
22.4.2022

Proč po změně agentury nevidím hned výsledky?

Proč po změně agentury nevidím hned výsledky? Ať už začínáte s reklamou v online prostoru čerstvě, nebo měníte z jakýchkoliv důvodů ...
Kateřina Kulová / Online Marketing

4 minut čtení
11.4.2022

Co vše by si klient měl sledovat v reportu?

Reporty jsou nedílnou součástí naší práce. Na začátku každého měsíce zasíláme klientům zhodnocení měsíce předchozího. Nejlépe totiž za ...
Kamila Martínková / PPC

2 minut čtení
1.4.2022

Jak vyloučit inzerci na dezinformačních webech v systému Sklik

Jak vyloučit inzerci na dezinformačních webech v systému Sklik V minulém článku jsme si ukázali, jaká jsou úskalí toho, pokud inzeru...
Michaela Sklenářová / Grafika

2 minut čtení
20.3.2022

Šablonový přístup ke grafikám

Šablonový přístup ke grafikám Grafické bannery v inzerci jsou jednou z kreativních možností, jak upoutat potenciální zákazníky na pr...
Martin Mihálik / PPC

4 minut čtení
11.3.2022

Atribuční modely: Proč systémy ukazují jiné počty konverzí

Atribuční modely: Proč systémy ukazují jiné počty konverzí Jestliže se jako firma pustíte do prezentace v online prostoru, většinou ...
Kamila Martínková / Online Marketing

4 minut čtení
25.2.2022

Proč nemít reklamy na dezinformačních webech?

Proč nemít reklamy na dezinformačních webech? Fake news, konspirace a dezinformační weby. Mnoho termínů, které spojují jedno téma. T...